1.მასალის გამეორება;
2.განსაკუთრებული საჭიროებების მქონე მოსწავლეების დავალება;
3.პროექტის გეგმაზე მუშაობა;
4.ბლოგების გვერდები;
5.რეფლექსია:
დღე დავიწყეთ განვლილი მასალის გამეორებით, კიდევ ერთხელ გავანალიზეთ, რომ აუცილებლად უნდა გავითვალისწინოთ, სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლე არ დაგვრჩეს ყურადღების მიღმა, უნდა გავთვალოთ კარგად, რომ ძლიერსა და სუსტ მოსწავლეებს სხვადასხვა ტიპის დავალება მივცეთ. ვიმუშავეთ პროექტის გეგმაზე, ვისწავლეთ პეიჯების დამატება, ეს დღეციყო ძალიან მნიშვნელოვანი ჩვენი პორტფოლიოს სრულყოფისთვის.
2.განსაკუთრებული საჭიროებების მქონე მოსწავლეების დავალება;
3.პროექტის გეგმაზე მუშაობა;
4.ბლოგების გვერდები;
5.რეფლექსია:
დღე დავიწყეთ განვლილი მასალის გამეორებით, კიდევ ერთხელ გავანალიზეთ, რომ აუცილებლად უნდა გავითვალისწინოთ, სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლე არ დაგვრჩეს ყურადღების მიღმა, უნდა გავთვალოთ კარგად, რომ ძლიერსა და სუსტ მოსწავლეებს სხვადასხვა ტიპის დავალება მივცეთ. ვიმუშავეთ პროექტის გეგმაზე, ვისწავლეთ პეიჯების დამატება, ეს დღეციყო ძალიან მნიშვნელოვანი ჩვენი პორტფოლიოს სრულყოფისთვის.
No comments:
Post a Comment